چنگیز محسن چاوشی

متن ترانه چنگیز محسن چاوشی

♪♪♪

چه کردی با خودت چاووش خونه خاک بی ظاهر

چه کردی با خودت بُغض خیابونایِ بی عابر

موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه

چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر

چه دردی میکشه عاشق فقط پاییز میدونه

خراسون از چی می ناله فقط چنگیز میدونه

عذاب هرزه رویی رو گلِ جالیز میدونه

موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه

منو بعدِ تو بادای پریشون خون بغل کردن

گلِ طوفان شدم موجِ منو اوجِ غزل کردن

وجودم آش و لاشه انفجارای دمادم شد

پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن

♪♪♪ چنگیز محسن چاوشی  ♪♪♪

نگاه کن من همون کوهم که روزی پَر پَرم کردی

دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی

نگاه کن این همون کوهه که اخر پَر پَرش کردی

چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی

گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن

نگو تو جُمجُمم افراد اِستالین کمین کردن

حلالم کن تو ای پای جنونِ سر به دار من

که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

حلالم کن تو ای پای جنونِ سر به دار من

که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

♪♪♪