تو زندگی مهمترین چیز اینه که : ” شلوارتو خوب بکشی بالا ”


چون به هر موفقیتی برسی میگن :


این همونی بود که نمیتونست شلوارشو بکشه بالا


                                             ☺☺☺☺

یه دختر خوشگلو تو خیابون دیدم داشت دعوا میکرد


رفتم کمکش بعد کلی زد و خورد


گفتم زن رویاهام همینه


عزیزم اسمت چیه


برگشت گفت جمال :|


به جونه خودم پسر بود


بابا یه علامتی چیزی نصب کنین ما الکی دل نبندیم !

☺☺☺☺

به نظر من باید سبد کالا رو عادلانه بدن ،


مثلا به من که ماشین ندارم ماشین بدن


به رفیقم که لیسانس نداره لیسانس بدن
.
.
.
.
.
.
به مرفهای بی درد هم درررررد بدن !


تز خوبیه نه ؟


                         ☺☺☺☺

ﻣﻮهاﯾﺶ ﺳﭙﯿﺪ ﮔﺸﺖ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﮐﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ


ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﺁﺭﺩ


ﮐﻪ بفهمه ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺷﺨﺼﯿﻪ


ﮐﺎﻣﻼ ﺷﺨﺼﯽ

                                                 ☺☺☺☺

من که شبا تا صبح بیدارم و تا لنگ ظهر میخوابم


بیکار نیستم


بیمار هم نیستم


فقط بدنم با ساعت خارج تنظیم شده

                         ☺☺☺☺

جوک ، اس ام اس ، لطیفه